Технічний посібник з утилізації старих та дефектних амортизаторів

  1. З метою безпеки завжди користуйтеся захисними окулярами та рукавичками під час утилізації амортизаторів.
    1. Перевірте, чи є амортизатор двотрубним/низьким тиском або монотрубним/високим тиском.
    2. Закріпіть амортизатор горизонтально у лещатах.
    3. Переконайтеся, що він надійно закріплений і не зміщуватиметься під час свердління.
    4. Перед початком свердління витягніть шток амортизатора на максимальну довжину.

Просвердліть невеликий отвір 3 мм у зовнішній трубі на відстані 20 мм від нижньої частини. Якщо деталь має додатковий захисний шар, переконайтеся, що через нього просвердлено зовнішню трубу, щоб вийшов газ.

Будь ласка, зберіть все масло в спеціальний контейнер для відпрацьованих моторних масел.

  1. Двотрубний амортизатор низького тиску (3-10 bar)
    1. Після того, як тиск газу впав, просвердліть новий отвір діаметром 5 мм, на глибину 15 мм.
    2. Стисніть амортизатор на 30 мм.
    3. Просвердліть другий отвір діаметром 5 мм і на глибину 15 мм, на відстані 50 мм від верхньої частини амортизатора.
  2. Монотрубний амортизатор високого тиску (15-13 bar)
    1. Після випуску газу стисніть амортизатор на 30 мм.
    2. Просвердліть два додаткові отвори по 5 мм, на відстані 100 мм від основи амртіозатора, та 50 мм від верхньої частини амортизатора.

Вийміть амортизатор із лещат і видавіть залишки олії у спеціальний контейнер, прокачавши амортизатор для прискорення процесу виходу олії.

23.01.2018