- З метою безпеки завжди користуйтеся захисними окулярами та рукавичками під час утилізації амортизаторів.
- Перевірте, чи є амортизатор двотрубним/низьким тиском або монотрубним/високим тиском.
- Закріпіть амортизатор горизонтально у лещатах.
- Переконайтеся, що він надійно закріплений і не зміщуватиметься під час свердління.
- Перед початком свердління витягніть шток амортизатора на максимальну довжину.
Просвердліть невеликий отвір 3 мм у зовнішній трубі на відстані 20 мм від нижньої частини. Якщо деталь має додатковий захисний шар, переконайтеся, що через нього просвердлено зовнішню трубу, щоб вийшов газ.
Будь ласка, зберіть все масло в спеціальний контейнер для відпрацьованих моторних масел.
- Двотрубний амортизатор низького тиску (3-10 bar)
- Після того, як тиск газу впав, просвердліть новий отвір діаметром 5 мм, на глибину 15 мм.
- Стисніть амортизатор на 30 мм.
- Просвердліть другий отвір діаметром 5 мм і на глибину 15 мм, на відстані 50 мм від верхньої частини амортизатора.
- Монотрубний амортизатор високого тиску (15-13 bar)
- Після випуску газу стисніть амортизатор на 30 мм.
- Просвердліть два додаткові отвори по 5 мм, на відстані 100 мм від основи амртіозатора, та 50 мм від верхньої частини амортизатора.
Вийміть амортизатор із лещат і видавіть залишки олії у спеціальний контейнер, прокачавши амортизатор для прискорення процесу виходу олії.
23.01.2018