Гарантія

Гарантія на продукцію

Інтернет-магазин KYB гарантує, що такі види товарів не мають дефектів, та надає гарантію терміном:

  • 6 місяців: на пару амортизаторів або пару пружин, але не більше 70 000 км;
  • 2 роки: на 4 амортизатори + 4 пружини + захисні комплект + опори, але не більше 70 000 км.

Гарантія розповсюджується на будь-яку серію амортизаторів KYB.

Гарантія надається з роздрібного продажу товару кінцевому споживачеві.

Умови надання гарантії

  • підбір продукції KYB відповідно до актуальних каталогів та кросів KYB;
  • парна заміна амортизаторів/пружин на одній осі автомобіля;
  • встановлення нових захисних комплектів (крім особливих випадків);
  • справний стан всіх елементів підвіски автомобіля;
  • проведення робіт із заміни продукції KYB в умовах спеціалізованих СТО з дотриманням рекомендацій автовиробників та KYB щодо заміни;
  • стандартна комплектація автомобіля (відсутність внесених змін);
  • стандартні умови експлуатації автомобіля;
  • наявність правильно заповненого гарантійного талона KYB, а також супровідних документів (замовлення-наряд, акт дефектування тощо), які будуть потрібні при розгляді рекламації.

Винятки із гарантійних випадків

  • підбір продукції KYB проведений не відповідно до актуальних каталогів та кросів KYB;
  • непарна заміна амортизаторів/пружин на одній осі автомобіля або самостійна заміна (не в умовах СТО);
  • неналежний стан елементів підвіски автомобіля;
  • недотримання/порушення рекомендацій автовиробників та KYB щодо заміни амортизаторів/пружин;
  • пошкодження під час встановлення;
  • причиною є передчасне зношування (вихід з ладу/неналежний стан) інших елементів/агрегатів/вузлів/систем автомобіля;
  • нестандартні умови експлуатації (автомобіль для спортивних змагань, спецтехніка тощо) або порушення рекомендованих умов експлуатації автомобіля (перевантаження тощо);
  • внесення змін до конструкції автомобіля;
  • передчасне зношування пов'язане з ДТП;
  • відсутній комплект супровідних документів, необхідний для розгляду та ухвалення рішення щодо рекламації (в т. ч. правильно заповнений гарантійний талон KYB);
  • захисні комплекти не були замінені на нові або використовувалися повторно (крім особливих випадків), а також якщо були застосовані захисні комплекти, які за геометричними або іншими параметрами не відповідають рекомендаціям щодо підбору та/або не забезпечують захисну функцію у необхідному обсязі;
  • використано пружини підвіски для зміни кліренсу (крім серій Skorched4'S, LowferSports або інших випадків, де амортизатори можуть застосовуватися спільно з нестандартними пружинами).