Огляд досліджень та сучасних розробок KYB

Завдяки більш ніж 100-річному досвіду роботи в галузі гідравліки KYB володіє широким спектром знань і напрацювань, що включають як фізичну оцінку комфорту і характеристик їзди досвідченими водіями, так і технологію прогнозування поведінки автомобіля за допомогою комп'ютерного моделювання, статистичний аналіз та багато іншого.
Активно використовуються можливості штучного інтелекту нового покоління для прискорення та покращення аналізу величезних обсягів даних, зібраних під час розробки, тестування та виробництва своєї продукції.

Ось що повідомляють члени команди досліджень та розробок KYB про деякі зі своїх досягнень

Як KYB застосовує технологію штучного інтелекту у своїх розробках?

У сфері технологій важливо відсортувати безліч даних, перетворюючи в значну технічну інформацію.
З цією метою спеціальний підрозділ удосконалення цифрової трансформації (Digital Transformation Improvement) створює платформу IoT (Internet of Things), яка використовує хмарні технології для швидкого, безпечного та економічного збору, аналізу та візуалізації величезних обсягів даних.

Як ядро платформи використовується технологія штучного інтелекту (ШІ).
І це не якась чарівна технологія, в якій при введенні даних з'являється необхідна користувачеві інформація.
Сильна сторона ШІ - ефективне та точне вилучення основних характеристик із величезних обсягів даних.

Отже, необхідно акуратно відбирати вступні дані, з урахуванням багаторічного досвіду та накопичених знань KYB.
Ми навчилися розуміти моменти, які вимагають більш пильної уваги, починаючи від зміни робочого об'єму амортизатора рульового керування в момент зміни напрямку обертання рульового колеса до дослідження високочастотних зон клапанних пружин стиснення/відбою підвіски під час розгону автомобіля.

Виходячи з цього, ми можемо використовувати ШІ для вилучення та зіставлення відповідних функцій кермового управління з «даними про поворот автомобіля» та показники зчеплення з дорогою з «даними про рух по нерівній поверхні».

Що таке KYB ProsmoothTM та технологія Hydraulic Fluid Additive Adjustment (регулювання добавок у гідравлічній рідині)?

Наша команда провела безліч експериментальних виїздів з використанням до 600 різних комбінацій олії та компонентів: зібрано величезний обсяг даних, поряд із оціночними звітами наших досвідчених інженерів-випробувачів.
Ми виготовили гідравлічну рідину для амортизаторів та ковзні деталі з різними характеристиками, багато разів змінюючи компоненти, та фізично оцінюючи поведінку автомобілів відповідно до різних уподобань клієнтів.

Різниця між фізичною оцінкою та фактичною поведінкою транспортного засобу була проаналізована для визначення взаємозв'язку між результатами стендових випробувань, оцінками окремих компонентів та елементів.
Ми визначили основну причину фрикційних характеристик, що впливають на відчуття водіння, що лягло в основу технології KYB ProsmoothTM.
Внутрішнє тертя в амортизаторі знижено за рахунок використання нещодавно розроблених матеріалів для ковзних деталей та технології регулювання присадок у гідравлічній рідині.
Цей продукт забезпечує розкішне відчуття при керуванні автомобілем і чудове проходження ним поворотів.

Комбінація покращених ходових якостей, відчуття дороги та зчеплення з дорожнім покриттям спочатку була використана Департаментом автоспорту KYB, внаслідок чого значно покращилися характеристики амортизаторів для гоночних автомобілів.
Активне впровадження технології штучного інтелекту KYB означає, що ми зможемо тестувати ще більше, збираючи та аналізуючи більше точок даних швидше та точніше, що надасть нашим інженерам можливість продовжувати вдосконалення передових технологій.

Які майбутні тенденції у виробництві автомобілів?

Величезна кількість позашляховиків та поширення автономного водіння та електромобілів призводять до того, що виробники автомобілів змінюють своє ставлення до функціональності амортизаторів, і для багатьох комфорт стає пріоритетним.
На додаток до цього, зниження ваги не настільки критично, як це було кілька років тому, зважаючи на те, що ефективність транспортних засобів підвищується і зростає кількість автомобілів, які тепер або повністю електричні, або оснащені гібридними технологіями.
Для електромобілів розмір підвіски також має значення через розмір та положення акумуляторів, що стало очевидним у результаті нещодавньої колаборації KYB та компанії REE (Ізраїль) при створенні варіантів підвіски модульної платформи для електромобілів.

Для базового сегменту автомобілів ми передбачаємо впровадження пасивних додаткових систем, таких як ADC (частотно-залежні системи) та гідравлічних упорів (як, наприклад, революційна концепція системи прогресивних гідравлічних демпферів, нещодавня та відзначена багатьма нагородами розробка компанії KYB та концерну PSA).

Для середнього класу тенденція полягатиме у використанні змінного демпфування у простих конфігураціях (2 режими демпфування вибираються автоматично або вручну або аналогічно), а для більш високих класів автомобілів застосовуються системи, такі як KYB Intelligent Damping Control, з одним або двома клапанами (преміум сегмент), у поєднанні з технологією сканування дорожнього покриття, як, наприклад, в недавніх спільних ОЕ-розробках KYB з Lexus, Toyota і PSA.

Наступний прогресивний крок — активна підвіска, хоча масове використання цієї технології навряд чи неминуче. Вона забезпечує безліч різних функцій, включаючи контроль вібрації, управління положенням кузова, що зменшує його крен, розгойдування та клювання, контроль характеристик рульового управління та контроль висоти кузова для максимальної аеродинамічної ефективності.

Зробіть підбір амортизаторів та пружин KYB у нашому online-каталозі

07.10.2021